Ile kosztuje pozycjonowanie strony www?

Pozycjonowanie to proces niezwykle złożony i dynamiczny. Ceny za tą usługę uzależnione są przede wszystkim od popularności słów kluczowych, które wybierane są do pozycjonowania.

Im fraza bardziej popularna, tym więcej firm pozycjonuje na nią swoje strony przez co trudniej uzyskać wysoką pozycję a to z kolei powoduje wyższe koszty.

Duży wpływ na zakres prac przy pozycjonowaniu mają również następujące aspekty: technologia wykonania serwisu www, historia pozycjonowania witryny oraz ewentualna obecność tzw. “podejrzanych linków” i niechcianego filtra nadanego przez Google.

Aby odpowiedzieć na pytanie ile kosztuje pozycjonowanie strony www konieczne jest przeprowadzenie dokładnej analizy. Dopiero wtedy możemy przedstawić optymalny zestaw fraz oraz ocenić koszty pozycjonowania. Nie ma możliwości przygotowania sztywnego cennika – za każdym razem analiza i wycena jest przygotowywana indywidualnie.

Ile kosztuje pozycjonowanie – modele rozliczeń

  • EFEKT – to podstawowa propozycja rozliczeń stosowana wyłącznie w przypadku, gdy pozycjonowana fraza nie jest frazą konkurencyjną. Płatność następuje po uzyskaniu konkretnego efektu czyli wysokiej, określonej w umowie pozycji w wynikach wyszukiwania. Przykładowo jeśli fraza w danym okresie rozliczeniowym znajdowała się na miejscu 6 to odczytujemy koszty dla tego miejsca z tabelki zawartej w umowie. To rozwiązanie charakteryzuje się przejrzystością rozliczeń. W branży SEO ten rodzaj rozliczenia nadal występuje najczęściej, jednak regularnie zachodzące zmiany w środowisku Google powodują, że ten podstawowy system nie sprawdza się dla większości branż (tam gdzie frazy są konkurencyjne).
  • EFEKT + RYCZAŁ – to wariant hybrydowy. Ta forma stosowana jest dla bardziej konkurencyjnych fraz. Opłata jest taka sama jak za efekt ale dodatkowo doliczana jest stała abonamentowa stawka. W cenę wliczona jest kampania marketingu szeptanego, która jest niezbędna do uzyskania najlepszych wyników. Wykorzystanie tego narzędzia, oprócz bardzo dobrego wpływu na pozycjonowanie, daje również efekt w postaci pozytywnych informacji o Państwa firmie na branżowych forach, blogach itd. Wyniki działań mogą Państwo monitorować dzięki regularnym raportom jakie przesyłamy na koniec każdego okresu rozliczeniowego.
  • RYCZAŁT – ten model łączy w sobie szereg czynności dot. pozycjonowania i content marketingu. Zawiera wysokojakościowe linki, nieograniczone frazy, prowadzenie bloga i marketingu szeptanego. Dodatkowo wykonujemy profesjonalny audyt SEO, optymalizację kodu źródłowego, treści i elementów graficznych strony internetowej. Zapewniamy publikację w katalogach stron, firm oraz zgłoszenie do bazy Google Maps. Ponadto wykonujemy działania brandingowe i content marketingowe (marketing treści). To rozwiązanie polecamy firmom, które działają na wielu rynkach i oferują dużą ilość produktów. Pozycjonujemy frazy bez limitu, frazy z potencjałem oraz „long tail” (dłuższe i rzadziej wyszukiwane frazy) zwielokrotniając w ten sposób ilość odwiedzin strony www.

Zamów bezpłatną wycenę pozycjonowania Twojej strony!

Aby uzyskać bezpłatną analizę i ofertę cenową na pozycjonowanie swojej strony WWW prosimy o wypełnienie poniższego formularza. Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

    Adres strony internetowej*

    Hasła / frazy które chcesz pozycjonować*


    (Podaj frazy oddzielone przecinkami np. rowery, rowery górskie)

    Planowane miesięczne wydatki na reklamę

    zł netto/ mies.

    Dodatkowe informacje, pytania:

    DANE DO KONTAKTU

    Imię i nazwisko

    Nazwa firmy

    Adres email*

    (Uwaga!!! Podaj firmowy adres e-mail. Z uwagi na dużą ilość zapytań ofertowych od naszej konkurencji, odpowiadamy tylko na firmowe adresy e-mail.)

    Telefon kontaktowy

    jeden + dwa=*

    (wynik proszę wpisać słownie)